Zirkonyum Diş Kaplama

Zirkonyum diş kaplama tamamıyla görsel amaçlı bir yöntemdir ve köprü, protez yapımlarında kullanılan gri metalin yerine beyaz alaşımın kullanılmasıyla gerçekleşir. Işık geçirgenliği olan bir alaşımdan oluştuğu için yapma durmayan ve doğal bir görünüm yakalanmasına olanak sağlayan zirkon dişler, dokuyla uyumludur.

20 yaş ve gömülü dişler

Diş etimizin altında veya kemik içerisinde kalmış dişlere gömük dişler denir. 20 yaş dişler ve gömük dişler eğer ağrı yapıyorsa , diş etimizde apse veya komşu dişin çürümesine yol açıyorsa çekilmesi gerekir. Dişin konumuna göre normal bir çekim ya da cerrahi bir müdahale ile çekim işlemi gerçekleşir.

Hassas tutuculu protez

Hassas tutuculu protez kullanmak isteyen hastalar   diğer protezlerden daha estetik bir görünüme sahip olması ve daha kolay kullanılması sebebi ile tercihlerini bu seçenekten yana yapmaktadırlar. Önceden damaklarda hazırlanan yuvalara yerleştirilen dişler  son derece rahat bir şekilde kullanılabilmekte ve genellikle uzun ömürlü olmaktadır.

Bonding Estetik Dolgu

Bonding estetik dolgular tedavisi, diş yüzeyinden doku kaldırılmadan diş rengine uygun kompozitle kaplama işlemidir. Özellikle dişler arasındaki boşlukların kapatılmasında kullanılan bu işlem ucuzdur ve kolaydır da. 30 dakika ile 1 saat içerisinde değişen bir uygulama süresi olan bu dolgular, diş yüzeyinin parlaklığını, opaklığını ve pürüzsüzlüğünü de bozmaz.

Süt Dişleri

Süt  dişlerinin çürümesi çeşitli riskleri barındırır. Bunun için çocukların 6 ayda bir muayene olmaları çok önemlidir.Kliniğimizde çocuk hastalarımıza özel dolgu çeşitleri,onları sevindirecek hediyelerle başarılı süt dişi dolgu,kanal ve amputasyon tedavileri yapılmaktadır.

Diş Beyazlatma(Bleaching)

Dişlerin  beyaz renklerini kaybetmeleri doğru bir şekilde yapılacak olan diş beyazlatma (bleaching) işlemi ile kısa zaman içinde giderilebilmektedir. Bu konuda kullanılmakta olan özel olarak üretilmiş olan bir beyazlatma jeli dişlere sürülmekte ve daha sonra bu jelin üzerine tutulan özel bir ışık ile etkileşim hızlanmaktadır.

Kanal Tedavisi(Endodonti)

Dişin çürümesi ya  da kırılması,sıcak soğuk hassasiyeti, gece aniden başlayan diş ağrısı, apse gibi durumlarda; bu belirtilerin hiçbiri olmadığı halde dental ve radyolojik muayenelerde dişteki çürükler ortaya çıkmaktadır. Diş sinirlerine ve köklerine kadar ulaşan çürüklere de kanal tedavisi uygulanmaktadır.

Ortodonti

Dişlerin ve çenenin kapanış problemleri ,dişlerin çarpışık  olması, ek diş olması . Bu tür sorunlarda kesin çözüm her zaman diş telleridir . Çeşitli seçenekleri olan  diş telleri, gülümsemenizin kusursuz olmasını sağlayacaktır.

Sabit Protez

Hizmet kalitesi ve pratik çalışma hızıyla birçok hastadan tam not almış kliniğimiz kendini kanıtlamıştır. Kliniğimiz hizmetlerinden biri olan Sabit Protez işlemi son derece estetiktir ve günlük hayatta rahatlıkla kullanabileceğiniz şekilde kliniğimizde  fonksiyonel ve estetik tasarımlarla sabit köprüleriniz yapılır.

İmplant Tedavisi

Ağızdaki eksik olan dişleri cerrahi bir işlemle tamamlama yöntemidir.. Bu dişler diğer protezlerden farklı olarak vidalı bir yapıya sahiptir. Alt kısmı vida şekilde hazırlanan dişler önceden damaklara yerleştirilmiş olan yuvalara yerleştirilmektedir.

All on four implant

Çenede uygun yerlere  4 adet implant yerleştirilir.All on four uygulanacak hastalara ilk önce klinik ve radyolojik bir muayene uygulanması gerekmektedir. Tomografiniz çekilir ve bu tomografi üzerinde ölçümler yapılır. Bu ölçümlere göre de hastaya uygun bir tedavi hazırlanması gerekmektedir. Tüm bu detaylar çok önemlidir, bu sebepten de all on four tedavisi için tüm ince ayrıntıları düşünen diş kliniğimize sizleri bekler

İmplant destekli hareketli protez

Hareketli total protez kullanan hastaların protezlerini yarı sabit proteze çevirme yöntemidir. Bu durumda  2 veya 4 adet implant ile hareketli total protez yarı sabit protez haline getirebilir.

Hasta istediği zaman protezini çıkartarak temizleyebilir.

Total Protez

Total protezler hasta ağzında hiç diş kalmadıysa yapılabilecek bir uygulamadır. Alt ve üst çenede kalan kemik dokusu üzerinden destek alarak vakum kuvveti ile ağızda kalabilen, akrilikten üretilen, halk arasında ‘damak protez’ olarak da adlandırılan protezlerdir.Kliniğimizde total protezler titizlikle ,aşamalar atlanmadan hekim – labaratuvar işbirliği ve uyumu ile hassas çalışmalarla hastalarımıza takılmaktadır.

Detertraj (Diş taşı temizliği)

Halk arasında tartar adı ile anılmakta olan diş taşları ağız kokusu ,diş eti kanaması ,dişeti çekilmesi ve daha ileri seviyede dişlerin sallanmasına sebep olan kemik erimesi  ile seyreder.Bu sorunlar diş taşı temizliği teknikleri ile giderilmeli ve bu durumun tekrar etmemesi için ağız hijyenine dikkat edilmelidir.

Kompozit Dolgu

Diş yapısında oluşan bozulmalar,çürükler kompozit dolgu ile onarılır ve bu şekilde dişlerde daha ağrısız,estetik bir görüntü elde edilir.

Seramik ve bunun yanında farklı kimyasalların bir araya gelmesi ile oluşur. Kompozit dolgu yöntemi ön dişlerde başarılı sonuçlar ortaya çıkardığı gibi arka dişlerde de rahatlıkla uygulanan bir tedavi yöntemidir.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?